Sıkça Sorulan Sorular
ÜYELİK
-
Nasıl üye olabilirim?
www.jackjones.com.tr sayfasında “ÜYE OL” linkine tıklayarak üyelik formunu doldurup hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsin. Sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemen gerekmemektedir.
-
Neden üye olmalıyım?
Jack&Jones üyeleri birçok avantajdan faydalanıyor:
- Beğendiğin ürünleri istediğin özelliklere göre hızlıca filtreleyip sepetinize ekleyebilirsin.
- Siparişlerinin durumu hakkında bilgi edinebilirsin.
- Kampanyalarımız veya promosyonlarımız hakkında haberdar olabilirsin.
-
Üye olmadan da alışveriş yapabilir miyim?
Evet, üye olmadan da alışveriş yapabilirsin. Üye olmadan verdiğin siparişleri "Sipariş Sorgulama" bölümünden takip edebilirsin.
-
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Şifreni unuttuysan, üye girişi bölümünde bulunan ‘ŞİFREMİ UNUTTUM’ linkine tıklayıp, mailine gelecek yönlendirme ile beraber şifreni yenileyebilirsin.
-
Üye olduğum e-posta adresini artık kullanmıyorum. Ne yapmalıyım?
Üye girişi yaptıktan sonra “PROFİLİM” bölümünden mail adresinizi değiştirebilirsin.
-
Kişisel verilerim korunuyor mu?
Siteye üye olurken ve alışveriş yaparken sağladığın kişisel verilerin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) uyarınca işleme amacı ile bağlantılı, sınırlı ve ölçülü olacak şekilde, işlenmelerini gerektiren amaç çerçevesinde kaydedilir, depolanır, muhafaza edilir, yeniden düzenlenir, hukuken bu kişisel verileri talep etmeye yetkili olan kurumlar ile paylaşılır, KVKK’ nın ve diğer kanunların öngördüğü koşullarda üçüncü kişilere aktarılabilir, devredilebilir ve KVKK’ da sayılan diğer şekillerde işlenebilir. Ayrıca, kişisel verilerinin işlenmesine ilişkin detaylı düzenlemeye Jack & Jones Üyelik Sözleşmesi ve Gizlilik Metninde yer verilmiştir. Jack & Jones Üyelik Sözleşmesi ve Gizlilik Prensiplerinin 5. maddesinde yer alan haklarınızı kullanmak amacıyla bizimle bilgi@jackjones.online e-posta adresinden iletişime geçebilirsin.
SİPARİŞ
-
Nasıl sipariş verebilirim?
Sitemiz üzerinden üyelik oluşturarak veya misafir kullanıcı olarak sipariş oluşturabilirsin. Satın almak istediğin ürünün sayfasına giderek beğenmiş olduğun renk, numara/beden tercihini yapıp "Sepete Ekle" butonuna basarak, ürünü sepetine ekleyebilirsin.
-
Siparişimin durumunu nasıl takip edeceğim?
Siparişinin durumunu, sipariş numaran ile web sitesinde bulunan sipariş sorgulama ekranından takip edebilirsin.
-
Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Onaylanmış siparişlerde değişiklik yapılamamaktadır. Bu durumda ilk siparişini iptal veya iade ederek yeni sipariş oluşturman gerekmektedir.
-
Yurt dışına gönderi yapıyor musunuz?
Sitemiz üzerinden sadece Türkiye içine gönderim sağlanmaktadır. www.bestseller.com adresinden Türkiye dışındaki ülkelerin sipariş seçeneklerine göz atabilirsin.
-
Siparişim ne zaman elime ulaşır?
Siparişin, ödemenizin onaylanmasından sonra ortalama 2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir. Özel gün, haftalar ve resmi tatil dönemlerinde ürün teslimatlarında gecikmeler yaşanabilir. Alışverişinin sonrasında tarafına iletilmiş olan kargo takip numarası ile güncel kargo durumunu sorgulayabilirsin.
-
Kapıda ödeme yapabilir miyim?
Kapıda ödeme seçeneğimiz mevcut değildir. Yalnızca web sitesi üzerinden kredi kartı ve/veya banka kartı ile ödemenizi gerçekleştirebilirsin.
-
Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir
miyim?
Onaylanan siparişlerde adres değişikliği yapılamamaktadır. Bu durumda ilk siparişini iptal veya iade ederek istemiş olduğun yeni adres ile siparişini oluşturabilirsin.
-
Faturam adrese mi ulaşacak?
28867 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan 1 Ocak 2016 tarihinden itibaren e-arşiv fatura sistemine geçilmiştir. Bu nedenle siparişe ait fatura, alışverişin tamamlandıktan sonra e-mail adresine gönderilecektir.
-
Siparişi nasıl iptal edebilirim?
Siparişler işleme alınmadan önce iptal edilebilir. ‘’İptal Et’’ butonunun aktif olmaması siparişin hazırlanmaya başlandığını göstermektedir. Ürün tarafına ulaştıktan sonra iade işlemini gerçekleştirebilirsin.
-
Ürün hangi mağazada mevcuttur?
İlgili bilgilere 0850 800 19 90 numaralı iletişim merkezini arayarak veya bilgi@jackjones.online adresine e-posta ileterek ulaşabilirsin.
-
Sepetime ürün ekleyemiyorum. Ne yapmam gerekiyor?
Sepetine ürün ekleyemediğin durumlarda 0850 800 19 90 numaralı telefondan iletişim merkezine ulaşabilirsin.
-
Hangi bedeni almalıyım?
Web sitemizde bulunan beden tablosu yardımıyla kendine uygun bedeni seçerek alışverişini tamamlayabilirsin.
-
ATM Kartlarına taksit yapılıyor mu?
Sitemizde ATM kartı ile yapılan ödemelerde taksit yapılamamaktadır.
-
Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?
Kredi ve banka kartlarıyla ödemelerinizi yapabilirsiniz. Mail order, eft – havale, kapıda ödeme seçenekleri mevcut değildir.
-
3D Secure Nedir?
3D Secure, elektronik ticaret işlemlerinin güvenliğinin artırılması amacıyla Visa ve MasterCard tarafından geliştirilmiş bir güvenli ödeme sistemidir. Verified by Visa ve MasterCard SecureCode logoları bulunan sanal iş yerlerinden yapılan alışverişler Visa ve MasterCard güvencesi altındadır.
-
Mesafeli satış sözleşmesi ve ön bilgilendirme
formu nedir?
Online alışveriş gibi uzaktan gerçekleştirilen satışlarda tüketiciyi koruma amaçlı düzenlenmiş ve tüketicinin siparişini oluşturmadan önce okuyup onaylaması gereken yasal metinlerdir.
İADE VE DEĞİŞİM
-
İademi nasıl yapacağım?
İadenizi, ürünlerin kullanılmamış olması koşuluyla, tüm aksesuarları ve iade formu ile birlikte eksiksiz bir şekilde 14 iş günü içerisinde web sitemiz üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
-
Değişim ve İade yapılamayan ürünler nelerdir?
Site üzerinde değişim seçeneğimiz mevcut değildir. Siparişinizi iptal ederek veya almış olduğunuz ürünü iade ederek yeni sipariş oluşturmanız gerekmektedir. Hijyen kuralları gereği kutusu zarar görmüş / denenmiş iç çamaşırlarında değişim ve iade kabul edilememektedir.
-
Mağazadan değişim yapılabilir mi
Değişim işlemleri için mağazalarımızda destek alabilirsiniz.
-
İade süreci nasıl işliyor?
Kargo tesliminin ardından “Ürün İade” seçeneği aktif olacaktır. 14 iş günü içerisinde, her ürün için ayrı olarak iade talebi gerçekleştirebilirsiniz. Ürünleri site üzerinde otomatik oluşacak iade kargo barkodu ile belirtilen kargo firması aracılığıyla gönderebilirsiniz. İncelemenin ardından iade talebiniz onaylandığı takdirde kartınıza para iadesi otomatik olarak yapılmaktadır.
* Bankaya bağlı olarak, kredi kartı iadeleri ortalama 1-3 iş günü, banka kartı iadeleri ise ortalama 10 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir.
-
Tutar iki kez veya daha fazla çekildi, ne
yapabilirim?
Konuyla ilgili 0850 800 19 90 numaralı iletişim merkezini arayabilir veya bilgi@jackjones.online adresine e-posta iletebilirsin.
KARGO VE TESLİMAT
-
Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
HepsiJet ve Yurtiçi Kargo ile hizmet vermekteyiz.
-
Kargo ücreti ne kadar?
Kargo ücretimiz 39.99 TL’dir. 1500 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.
-
Kargom elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?
Siparişin ile ilgili detaylı bilgi için 0850 800 19 90 numaralı iletişim merkezini arayabilir veya bilgi@jackjones.online adresine e-posta iletebilirsin.
TEŞEKKÜR, BİLGİ VE ŞİKAYET
-
Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?
0850 800 19 90 numaralı iletişim merkezini arayarak veya bilgi@jackjones.online adresine e-posta ileterek ulaşabilirsin.
-
Mağaza personelleri ve/veya mağaza ile ilgili görüşlerimi nasıl
paylaşabilirim?
Konuyla ilgili görüşlerini 0850 800 19 90 numaralı iletişim merkezini arayarak veya bilgi@jackjones.online adresine e-posta göndererek bizimle paylaşabilirsin.
TOPTAN SATIŞ
-
Ürün fiyatları diğer satış kanallarında neden farklılık
göstermektedir?
Bestseller bünyesinde bulunan markaların hem toptan hem de perakende olarak satış kanalları mevcuttur. Serbest piyasa ekonomisince ürünler için tavsiye edilen satış fiyatları alıcılar ile paylaşılmaktadır. Diğer satış kanalları kanuni hakları gereğince indirim inisiyatiflerini kullanabilmektedir.
BAYİLİK
-
Jack & Jones Franchise (Bayilik) başvurusunda bulunabilir
miyim?
Başvuru talebin için 0212 362 48 48 numarasında bize ulaşabilirsin.